Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Πάλι εδώ!!

Χαιρετώ την αγαπημένη μπλογκογειτονιά!!Ήρθα ξανά,με νέο blog!!
Είμαι η (Δήμητρα) demi από το Ανακαλύπτοντας τους κρυμμένους θησαυρούς της.. ζωής!Ποιος με θυμάται; να σηκώσει το χέρι!!!!
Τι μου κάνετε;

Πρώτα θέλω να σας δώσω ευχές για την Νέα  Χρονιά να είναι γεμάτη με όμορφες στιγμές,πολλές αναμνήσεις,χαρές αγάπη και υγεία σε όλους!!!!

Χάθηκα τόσο καιρό ..μα πως περνάει ο χρόνος  ...απορώ ...με απορρόφησε η καθημερινότητα που έχει από όλα!

Σας ευχαριστώ θερμά για τα σχόλια που μου είχατε γράψει,για τις ευχές σας και την σκέψη σας!!Να είστε όλοι καλά!!! 
Το παλιό blog  μου το έκανα προσωπικό,πέρυσι,αρχές καλοκαιριού και ο λόγος ήταν πως  μου είχαν γράψει πολλά μηνύματα με διαφημίσεις διαφόρων ''περιεχομένων'' άνθρωποι ξένων χωρών ανώνυμοι φυσικά...
..που δεν μου άρεσαν καθόλου...βέβαια άργησα να το ανακαλύψω ..μια και δεν κοιτούσα  τα σχόλια σε παλιές αναρτήσεις.
Οι αναρτήσεις μου ήταν γεμάτες φωτογραφίες της μικρής από τις δημιουργίες μου με τα άλμπουμ και τις συνθέσεις,από τις βόλτες μας και με έπιασε κάτι ..
καταλαβαίνετε τι εννοώ;Μπορεί να ήμουν υπερβολική αλλά εκείνη την στιγμή έτσι ένιωσα.. 

Στην προσπάθειά μου να  διαγράψω (περίπου χίλια μηνύματα)ξέρετε τα κλικ χωρίς back up ..και με νεύρα......έκανα κάποιες ζημιές ..έχασα αναρτήσεις....''τα μπουρδούκλωσα'..
Μετά έβαλα την  έγκριση των σχολίων και πάλι έβρισκα αμέτρητα σχόλια που τα έσβησα αμέσως. 
Είμαι και άσχετη με το μπλογκ...ξέρω μόνο τα βασικά...παρόλο που έχω 5 χρόνια..(προσπάθησα να μεταφέρω αναρτήσεις σε άλλο blog αλλά τα σχόλια δεν φαίνονταν).
 Τελικά τα παράτησα ...μέχρι να ηρεμήσω..μην κάνω και άλλα στραβά..
Έτσι το έκανα προσωπικό μέχρι να το διορθώσω..
Έκανα μεγάλο διάλειμμα από το blogging και σπάνια έμπαινα από  τον υπολογιστή.
Κυρίως χρησιμοποιούσα το κινητό.
Όταν μπορούσα σας επισκεπτόμουν με κάποια σχόλια στις αναρτήσεις σας αλλά και στο facebook που έχω και εκεί πολλούς φίλους από την μπλογκογειτονιά.
Έμαθα και το   PINTEREST με τις πολλές ιδέες και κατασκευές!!
Αποθήκευσα τόσα πολλά που θέλω να φτιάξω που δεν μου φτάνει μια ζωή!!!χαχα χαχα!!!
Κατόπιν βρήκα το instagram, τι κόλλημα και εκεί, με τόσες  φωτογραφίες που  μου αρέσουν !!!!!

  Τώρα,έτσι ξαφνικά χωρίς πολλές σκέψεις,στην καρδιά του Χειμώνα (παρόλο δεν τον συμπαθώ λόγω  ασθενειών και κρύου   αλλά εκείνος με ΄΄πάει΄΄και μου έχει φέρει πολλά καλά στην ζωή μου) με έπιασε η όρεξη για μια νέα αρχή!
Ένα νέο blog  και δεν το κρύβω,έχω πολλή χαρά που είμαι και πάλι εδώ!!!

Όσες αναρτήσεις  μπορώ θα τις  μεταφέρω από το παλιό μπλογκ εδώ. Ήδη ξεκίνησα με τις τελευταίες ..έτσι  θα το κάνω σιγά σιγά γιατί μιλάμε για τριακόσιες και.... τόσα χρόνια.
Έχω  πολλές κατασκευές που  θα ήθελα να υπάρχουν και εδώ.


Σας καλωσορίζω με μια φωτογραφία που έβγαλα πριν από λίγες μέρες, κάνοντας βόλτα  με την μικρή μου στην γειτονιά μας  και ''ανακαλύψαμε''  μια όμορφη Αμυγδαλιά!! Τόσα χρόνια εδώ δεν την είχα ξαναδεί...
Λατρεύω την αμυγδαλιά του χιονιά,στέκει εκεί όμορφη και λυγερή σαν να περιμένει  τα δυνατά χτυπήματα του αγέρα....που θα πάρει  τα μπουμπούκια της μαζί του..


                                               Δήμητρα

2 σχόλια: