Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Καλό Φθινόπωρο!

                                         
                                         εικόνα από
Γεια σας φίλοι μου !!!Τι μου κάνετε;
Εύχομαι να περάσατε όμορφα στις διακοπές !
Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο....δεν λέω Χειμώνα....γιατί εκτός ότι δεν τον ''πάω''....καθόλου ε!...έχουμε καιρό μέχρι να έρθει.....
Καλή σχολική χρονιά σε παιδιά και εκπαιδευτικούς!!!

Το καλοκαιράκι μας ''απορρόφησε'' είχαμε και πολλές δουλειές!!!'' Δουλειές με φούντες''που λένε....Και αφόρητη ζέστη...αλλά φτιάξαμε έναν χώρο που αγαπάμε πολύ, μαμά και κόρη ..
Φωτογραφίες θα σας βάλω αργότερα γιατί έχω ακόμη λίγα πραγματάκια να τελειώσω.
Το καλοκαίρι όμως δεν μου έφτασε,  πέρασε πολύ γρήγορα  και ευχαρίστως θα ήθελα ,όπως όλοι ... χι χι ..να κρατούσε ακόμη παραπάνω....αλλά δεν μας κάνει την χάρη....

Διακοπές πήγαμε δυο φορές στο χωριό...!!!
Τον Ιούλιο στο πανηγύρι του Αγίου Παντελεήμονα στις 27  που γιορτάζει 
το πολύ όμορφο εκκλησάκι κοντά στο χωριό του άντρα μου.








και τον Αύγουστο στην γιορτή της  Παναγίας Προυσιώτισσας!


Απαγορεύεται να φωτογραφίσουμε την εικόνα μέσα στον ναό...
Η εικόνα  που βλέπετε είναι από εδώ  .

Πρώτη φορά πήγαμε στην γιορτή της Παναγίας 23 Αυγούστου!Περάσαμε όμορφα και μακάρι να μπορέσουμε να έρθουμε και άλλη φορά!
Παραδεισένιο τοπίο!!!!






Μέσα στο μοναστήρι απαγορεύεται η φωτογράφιση.
εδώ ένα βίντεο από τον εξωτερικό χώρο που τράβηξε ο άντρας μου:









Τελικά φίλοι μου  με  κατάφερε ο άντρας μου  να γίνω ''βουνίσια''....χι χι χι   (αστειάκι)
αφού φέτος έσπασα ρεκόρ..........δυστυχώς έκανα μόνο ένα μπάνιο ...Η κορούλα μου όμως την ευχαριστήθηκε !!!









Αλλά δεν  της αρέσει καθόλου η αρμύρα στο πρόσωπο και το στόμα και όσο κι  αν της έλεγα το κεφάλι έξω από το νερό και κλειστό το στόμα..αυτή το αντίθετο έκανε...και συνέχεια  σκούπιζα το πρόσωπο της με μια πετσέτα ...ας έκανα κι αλλιώς....


Δεν σας το΄πα το  αστεράκι μου  θα πάει  προνήπιο!!! Έχω τόση αγωνία για την προσαρμογή της!!!Πρώτη φορά  σχολείο ..το μικρούλι μου!!!Πιστεύω πως μόλις δει τα παιδάκια ούτε που θα με κοιτάξει....μην πω ότι θα σχολάει και δεν θα φεύγει με τίποτα από το σχολείο!!
Πολύ αισιόδοξα τα γράφω;Όμως έχει πολύ χαρά....για να δούμε!!!!

Καλή αρχή σε όλους μικρούς και μεγάλους !Όλοι μαζί ας προσπαθήσουμε να γίνει καλύτερη η σχολική χρονιά ...ας ξεχάσουμε όσα απαισιόδοξα ακούμε στα ΜΜΕ.
Καλά να περνάτε!!! εύχομαι υγεία και αγάπη σε όλους!!!
                    φιλιά και καλή εβδομάδα! 



16 σχόλια:

  1. Το μοναστήρι είναι πανέμορφο...την παράσταση κλέβει η μικρή και τα παιχνίδια στη θάλασσα...και μεις φέτος ήπιαμε πολύ θαλασσινό νερό...καλή προνηπιακή χρονιά να έχετε...είμαι σίγουρη ότι θα προσαρμοστεί πολύ εύκολα και δεν θα ξεκολλάει από το παιδικό!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή και καλή σχολική χρονιά στην κορούλα σου κοπέλα μου!!!
    οι φωτογραφίες είναι φανταστικές!!! Θα πρέπει να ήταν πολύ όμορφα στο χωριό!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως επέστρεψες! Πολύ όμορφες οι εικόνες που μας παρουσίασες!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρονου να εισαστε καλα να πατε διακοπες.Καλη σχολικη χρονια στην κουκλα σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Demi μου, καλώς σε βρήκα κι εγώ!!! Οι φωτογραφίες σας ήρεμες και ξένοιαστες. Έτσι να περνάτε πάντα. Καλή σχολική χρονιά για την μικρούλα σου. Αχχ… σαν την μανούλα δεν έχει... Η αγκαλιά, τα χάδια, η παρηγοριά είναι μοναδική. Καλή εβδομάδα!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή σχολική χρονιά! Μην ανησυχείς για την κορούλα σου! Μια χαρά θα τα πάει!! Η δικιά μου δεν ήθελε να φεύγει από το σχολείο!! Όταν πήγαινα να την πάρω το μεσημέρι που σχολούσε, έκλαιγε γιατί ήθελε να καθήσει να παίξει!
    Όμορφο το χωριό!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες φωτογραφίες!!!καλή σχολική χρονιά!!!όσο για τη μικρούλα μην ανησυχείς θα προσαρμοστεί και θα τα πάει μια χαρά!!!καλή εβδομάδα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλη σχολικη χρονια!!!!ολοι θα μπουμε στους ρυθμους μας κ θα προσαρμοστουμε!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στην πριγκίπισσα σου
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες φωτογραφίες!!Μπράβο,περάσατε πολύ όμορφα κι εσείς Demi μου!Κι εγώ ήθελα ακόμα λίγο καλοκαίρι,ποτέ δεν θα μας αρκούν οι διακοπές!Το κοριτσάκι σου θα τα πάει τέλεια,θα το δεις!Κι εμείς είμαστε στο νήπιο και από πέρσι, στο προνήπιο ,δεν ήθελε να φύγει!Περνάνε καλά εκεί!!Καλή σχολική χρονιά λοιπόν και καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολυ όλους για τις θερμές ευχές!!Το κοριτσάκι μου θα πάει αυριο στο προνήπιο ..εχουν πολλά παιδια και τα μοιράσανε οι νηπιαγωγοι δυο μερες νηπια δυο προνηπια αυτην την εβδομάδα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Demi μου καλώς σε βρήκα στο μπλογκοσπιτάκι σου.Οι φωτογραφίες φανταστικές μου αρέσουν και μένα τα μοναστήρια πολύ γιατι αποπνέουν μια γαλήνη κια μια ησυχία υπέροχες.Καλή σχολική χρονιά στο παιδάκι σου μην την φοβάσαι μια χαρά θα προσαρμοστεί.Καλή σου μέρα και θα τα λέμε...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Demi μου (και "γατολάτρη" φίλη μου) πολύ ωραίες "βουνήσιες" φωτογραφίες!!! Υπέροχα μέρη κοντά στη μονή Βοήθειά σας!!! Η μικρή (και κουκλίτσα) πάει προνήπιο φέτος ε? Θα της αρέσει πολύ είμαι σίγουρη!!! Καλό Φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά!!! Σε φιλώ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Demi καλό φθινόπωρο και να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Καλώς σε βρήκα!!Η μικρή κουκλίτσα να σου ζήσει!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. DEMI ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι υπέροχες φωτογραφίες! Περιμένω να δω mini album με αυτές!!!
    Να περνάτε πάντα όμορφα!
    Φιλάκια
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου