Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ..

Γεια σας !!! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!!
Καλό μήνα να  έχουμε με με υγεία!!
Την περασμένη εβδομάδα λείπαμε, είχαμε πάει στο χωριό  μείναμε λίγες μέρες και περάσαμε πολύ όμορφα....χορτάσαμε δροσιά και ...κρύο !!!!Ήταν το  μόνο περίεργο στα δεκατέσσερα χρόνια που   πηγαίνω τέτοια εποχή, ...με πάπλωμα και κουβέρτα σκεπαζόμασταν το βράδυ και την ημέρα φοράγαμε χειμωνιάτικα ρούχα  ...εντάξει πάντα το βραδάκι φοράγαμε μια ζακετούλα και καθόμαστε έξω αλλά τώρα έξω δεν καθόταν κανείς με τόσο κρύο...
(φωτογραφίες της  διαδρομής μέχρι το χωριό  )
Το Σάββατο η μέρα ήταν ζεστή και πήγαμε με τον άντρα μου ,την μικρή και την ανιψιά μου  στο Μέγδοβα  ποταμό (που είναι κοντά στο χωριό αλλά έχει χωματόδρομο και χάλια δρόμο) 
για να μαζέψουμε μοσχομυριστή ρίγανη που είχε εκεί γύρω ..
Βέβαια εγώ με την μικρή παίζαμε με τα χώματα και τα βότσαλα
 άλλα μάζεψαν αρκετή ρίγανη ο άντρας μου και η ανιψιά μου.
Τόση ομορφιά που έχει η φύση και ο καθαρός αέρας μας ανανέωσε!! 
Χόρτασε το μάτι μας πράσινο




(Η μικρή ευχαριστήθηκε να πετάει βότσαλα στο ποτάμι ,μέχρι που βράχηκε και της φόρεσα την μπλούζα μου)



                                 (Η Δημητρούλα και η κόρη μου μαζεύουν ρίγανη)
Όχι να το παινευτούμε αλλά η ρίγανη του χωριού είναι η καλύτερη όλων ....
μας το λένε οι φίλοι που έχουν δοκιμάσει!
 
                                                              




Παρέα το γουρουνάκι που βρήκαμε στον δρόμο ..

                                                

                                  Φωτογραφίες  του χωριού..








Αυτά τα νέα μας από την βόλτα στο χωριό!!

                  Δήμητρα

3 σχόλια:

  1. Υπέροχες εικόνες,ευχαριστώ που με ταξίδεψες!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Demi μου ,σε ευχαριστώ γιά το φωτογραφικό σου ταξίδι στα μέρη μας .Μετά έκλεισα τα μάτια μου , έχοντας τις φωτογραφίες σου στο μυαλό μου και μύρισα το έλατο - την ρίγανη - τον πλάτανο και το καμμένο ξύλο στην στόφα !!!
    Και πάλι ευχαριστώ !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Ρένα και Ορφέα !
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου