Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ


 ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ!!!!!

 Γιορτάζω και εγώ σήμερα !
Γι'αυτό θα ευχηθώ Χρόνια πολλά σε μένα στον αδερφό μου τον Δημήτρη ,στον πεθερό μου, στην ανηψούλα μου,στον φίλο μας Τάκη  και σε όλους όσους γιορτάζετε!!!
Πολύχρονοι να είμαστε , να έχουμε υγεία και να μας χαίρονται όσοι μας αγαπούν!
Τα δωράκια μου τα πήρα μέχρι στιγμής και είναι τα πιο γλυκά φιλιά από την κορούλα μου και τον σύζυγο...
Τι άλλο να  θέλω;


Να σας κεράσω  γλυκάκι και φανουρόπιτα που την είχα τάξει για την γιορτή μου.... φυσικά από τα χεράκια μου και τα δυο! 
 




Σας φιλώ!
Χρόνια πολλά με υγεία !
                                              Δήμητρα



3 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά Demi μου!!! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου! Να είσαι γερή και δημιουργική πάντα! Χρόνια Πολλά και στους συνονοματατούς σου!Κάθε σου μέρα να είναι γιορτή! πολλά φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά demi μου!!
    Να χαίρεσαι την οικογενειά σου και να είσαι πάντα χαρούμενη και να έχεις πάντα γύρω σου ανθρώπους που σε αγαπούν και σε προσέχουν!!
    Γιορτάζει και μένα ο αδερφός μου σήμερα ο Δημήτρης!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Joanna Lamprou και Χρυσοθέμη σας ευχαριστώ πολυ για τις ευχές και εσεις να χαιρεστε τις οικογενειές σας!!!
    Χρυσοθέμη πολύχρονος ο αδερφός σου να τον χαίρεσαι!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου