Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

MY FIRST LAYOUT FOR ONCE UPON A ..SKETCH!!

 Για το πολύ όμορφο   σκέτς  της  Nantias


στο Once Upon A...Sketch  εφτιαξα κι εγώ ένα Layout  με την κορούλα μου που ετοιμάζεται να βουτήξει στην θάλασσα!Η φωτογραφία είναι  από τις πρώτες οικογενειακές μας διακοπές στο Πευκί της Έυβοιας!!!
Διαβάστε εδω περισσότερα για την πρόκληση!!
 Ξερω οι φωτογραφίες μου είναι πολύ θαμπές αλλά εκτός ότι είναι από κινητό ..σήμερα η μέρα είναι βροχερή και βγαίνουν χάλια τα χρώματα....
 Παρόλο τα παραπάνω τολμώ να πάρω μέρος για πρώτη φορά στην πρόκληση του  Once Upon A...Sketch και εύχομαι  τις επόμενες φορές να τα πάω καλύτερα!!

..



Φεύγει ο Χειμώνας...Αλλά εμένα ...
Το μυαλό μου είναι στο καλοκαίρι ...και στις διακοπές!!!
Δήμητρα

25 σχόλια:

  1. Oh what a sweet layout!
    Thanks so much for playing along with us at Once UponA...Sketch
    hugz
    irini
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Demi μου..καλη Σαρακοστη..πανεμορφη η συνθεση..αυτο με τον κυκλο τελοιο..η κουκλα σου σκετο μανεκεν..μου αρεσε και το δυχτι..καλη επιτυχια..να σαι καλα γλυκια μου..καλο σου βραδυ..σε φιλω
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αρχίζει να μυρίζει καλοκαιράκι ε;
    Όμορφη σύνθεση Demi!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η μικρή γοργόνα σου!
    Μου άρεσαν οι περλίτσες στη σύνθεση και φυσικά τα κοχυλάκια!
    Χαιρετισμούς!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΤΕΜΥ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Demi πολύ χαρούμενη η σύνθεση σου με όμορφα διακοσμητικά στοιχεία! Μακάρι να μας ξαναζεστάνει γρήγορα ο ήλιος γιατί αυτή τη στιγμή εδώ χιονίζει! Ένα μεγάλο ευχαριστώ που έπαιξες μαζί μας στο OUAS!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Demi η σύνθεση σου είναι πολύ όμορφη αλλά η μικρούλα σου κλέβει την παράσταση!Πανέμορφη!Τέλεια φωτογραφία!Να την χαίρεσαι την κουκλίτσα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η σύνθεσή σου είναι πού όμορφη και τα χρώματα χαρούμενα!!!Η κουκλίτσα κλέβει... καρδιές!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ομορφη και γλυκια συνθεση!Καλη Σαρακοστη και καλη επιτυχια στην προκληση!:)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα χρώματα! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που πλαισίωσες τον κύκλο με τα τετραγωνάκια!
    Η κορούλα σου μια γοργόνα κούκλα! Να τη χαίρεσαι!
    Καλή επιτυχία στην πρόκληση!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σας!!!Να ειστε καλα!!!φιλιά!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hi Demi, this is such a pretty layout and your daughter is so sweet. You did so well with your first layout. Thank you for sharing with us at OUAS and good luck.

    Marie
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλη Σαρακοστη και καλο μηνα να εχεις.Ομορφη η καρτα σου, ωραιοτερη η γοργονιτσα σου.Και εσεις στο Πευκι,εκει πηγαιναμε για σχεδον εικοσι καλοκαιρια, δευτερο χωριο το ειχαμε κανει.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μarie thank you very much for your wishes!

    Kατερίνα σε ευχαριστώ!!Φανταζομαι πόσο όμορφα περνουσατε για να πηγαίνετε καθε καλοκαιρι...ειναι υπέροο μερος μακαρι να εμενα εκει!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλως σε βρήκα ΝΤΕΜΙ ....με τις ωραιες σου..δημιουργίες..και με την πιο όμορφη κόρη...σου ευχωμαι καλή σαρακοστη... και με υγεία...να εισαι καλά και να χαιρεσαι την κούκλα σου..φιλια..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν υπάρχει πιο όμορφη σύνθεση!!! Συγχαρητήρια!!! Πέρνα από το σπιτάκι μου κέρδισες τα σκουλαρίκια!!! Περιμένω να μου στείλεις τα στοιχεία σου!!! Φιλιά και συγχαρητήρια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπέροχη δουλειά έκανες πάλι κοριτσάκι μου!!!να έχεις ένα υπέροχο μήνα!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα.Πολύ ωραία δημιουργία με όμορφα χρώματα.Παιχνιδιάρικη!Καλή σου μέρα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχχχχ... τι όμορφη και γλυκιά σύνθεση!!!

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο OUAS!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. NTEMI MOY APLA TELEIO ΚΟΥΚΛΑ Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΣΟΥ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΝΤΕΜΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΡΤΕΣ ΠΕΡΝΑ ΕΧΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σε περιμένει ένα παιχνίδι στο blog μου πολλά φιλάκια !!!! http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/03/tag-game.html happy weekend!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ πολυ όλες για τις ευχες σας!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Demi μου κοριτσάκι μου ακόμη περιμένω τη γατοανάρτηση που μου είχες υποσχεθεί!!!!!!!!! =^.^= <3<3<3<3 meeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooow και για να καταλάβεις τι εννοώ έκανα copy paste τη συζήτηση που είχαμε κάνει..για να μη λες πως τα βγάζω απο το νου μου χιχιχιχι :PPP

    DemiFeb 20, 2012 01:18 PM
    Μαγια μετά απο 20 μερες είδα το χοντρούλη μου....ηρθε χθες και μου τριβοταν.τον εβγαλα φωτο ειναι πολυ χοντρός ..θα βάλω φωτο στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    maya:)Feb 21, 2012 09:43 AM
    @Demi μου αχχχχ αλήθεια;;;Δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά μου έδωσες!!!!!!!!!!!ΑΧΧΧΧ τέλεια!!Θυμάσαι τι σου είχα πει;;γάτα είναι και γυρίζει..(Αρκάς) =^.^= Θα χαρώ πάρα πολύ να δω και τις γατοφωτογραφίες στο μπλογκ σου!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε σένα και στον χοντρούλη!!!!!!!!!!!!!!!meeeeeeeeeeeeeoooooooooooooow!!!! <3<3<3<3 =^.^= χουρ χουρ χουρ χουρρρρρρρρρ (απο χαρά!!!!!)



    Διαβάστε περισσότερα: http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/02/blog-post.html#ixzz1ofUUV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου